2015年4月5日 星期日

2015年4月4日:兒童節去尖沙咀金域假日酒店食自助餐

今日係兒童節,各位大小朋友,兒童節快樂!!

今日訓醒,就係諗食啦=.=
我由細到大對食都唔會有太大興趣、又唔食早餐、餓住訓都訓到、更加唔會1訓醒就要會諗食咩既人。
依家,就唔得啦,餓1陣我都好似要生要死咁,哈哈。

今日我諗到要食既野太多啦,加上我覺得依家食既野多左,去食自助餐係最抵食,所以選擇左食下午茶自助餐。
由換衫到出門坐緊地鐵,我隻手係不停係手機到搵有下午茶自助餐既餐廰電話黎打,但好多都過3百又或者無位。
到最後,我地BOOK左尖沙咀金域假日酒店3點既位,成功。^^
呢間野既下午茶自助餐既食物選擇唔多,食物質素唔係話太好食,$2XX@1位,食到2個鐘,可以接受啦。

飽飽後,坐小巴去豬公朋友屋企打牌+食飯。
YEAH,我係大贏家,人地話陀女會贏錢,唔使係咪真呢?!
Kee...^^
打牌完左後,我地去左附近既意樂餐廳食晚餐。
呢間餐廳啲野食唔錯喎,大份又抵食。


食飽飽後,我地又上返去豬公朋友屋企到傾野,傾到好夜先走。
到最後我地坐的士返屋企LU~



沒有留言:

張貼留言