2018年5月31日 星期四

20180531:第1次試用梳打粉洗衫褲

20180531:第1次試用梳打粉洗衫褲

前排媽媽谷有媽媽介紹用梳打粉洗衫褲,好處係平、靚、正。

平:
只要大約$30左右,就有1公斤梳打粉。
睇匙羹既份量,洗衫時用1至2匙放係堆污糟衫褲到+1至2匙放係洗衣液格內。
比起超級市場相等價錢既洗衣液,用既次數多。

靚:
網上睇過資料,梳打是較天然既物質,用梳打粉黎洗衫褲係對海洋生態無害。
相反,現時用到既化學清潔劑(洗衣液或洗衣粉),不但不適合敏感者使用,仲會對環境同海洋有害。

正:
梳打粉可以除臭、梳打粉有清潔功效、梳打粉有漂白作用、梳打粉易於溶解。
用係洗衣機洗衫褲,真係1流。

媽媽谷既媽媽教落,第1次用梳打粉洗衫前,要先開1轉淨機洗下個洗衣機,同洗衣液格。
個媽媽有潔癖,佢怕第1次用係洗衫時,因怕洗衣機既污糟物洗埋落啲衫褲到。
第1次用時就用梳打粉淨機洗過1次,洗下個洗衣液格同埋個喉管入面既殘留污糟物+細菌,點知俾佢睇見淨機洗既水係灰暗色。
所以佢強力建議第1次用梳打粉洗衫褲前,要開1轉淨機洗。

剛剛第1次用梳打粉洗衫褲啦,我平時洗啲勁污糟既衫褲(豬公既打波衫褲、牛仔褲),我會用2轉水。
咁啱今日有豬公既臭衫褲,就試下用梳打粉黎洗。

以前份量:
第1機水,1蓋洗衣液。
第2機水,1蓋洗衣液+1蓋消毒液。

今日份量:
1匙梳打粉直接撒落啲衫褲到。
第1機水,1蓋洗衣液。
第2機水,1蓋消毒液+1匙梳打粉

洗好後,得出黎既效果真係超好。

以前……
每件洗好既衫褲,我會抽樣聞1聞(因豬公啲衫褲既臭汗味好勁)。
「加拿大」位總會有少少臭汗味,經常覺得洗唔乾淨。
每件洗好既衫褲,由洗衣筒到拎上手掛係衣架到。
每件衫褲都硬晒既(因我無用柔順劑),衣領位、手袖位仍然會摺住。

今日……
每件洗好既衫褲,我都聞1聞,的確無任何異味。
每件洗好既衫褲,由洗衣筒到拎上手掛係衣架到。
每件衫褲都好柔軟,勁滑手。

在此,分享俾各位。




4 則留言:

  1. 我呢排上網睇資料呢,又話梳打粉係:將原礦石粉碎並篩分,接著將礦石粉送入旋轉式煅燒爐中加熱分解成粗蘇打灰,再將粗蘇打灰通過沉澱、過濾和分離來得到高純度的碳酸鈉溶液,最後再將此溶液蒸發得到蘇打灰,通常蘇打灰會再運送到各個不同的加工廠加工來製成小蘇打粉或是蘇打粉。
    令我開始反思噉樣都會造成生態資源破壞喎,仲有乜嘢天然嘢可以代替呢?
    我而家係直接用緊無患子或者椰子油家事皂洗衫。

    回覆刪除
    回覆
    1. O,謝謝你既講解。
      請問你洗機衫時,會點使用無患子或椰子油?
      同埋係邊可以買到無患子或椰子油?
      謝謝!

      刪除
    2. 因爲我都想我哋個家園更美好,會儘量將個人對環境嘅影響減至最低,同埋噉樣亦都係避免現代化學物質侵害我哋自身。
      因爲我喺大陸生活,所以會淘寶買椰子油返嚟,跟住再喺本地化工店買氫氧化鈉,本身想直接利用呢邊嘅草木灰古法製皂,但實在太麻煩...(詳情:http://shimoon.blogspot.com/2018/05/vs.html)
      妳可以試下自製椰子油家事梘,勁簡單又好使真係洗乜都得XDD
      仲有關於無患子呢邊有好多啊,都冇人要,任摘...
      仲有洗碗我都係直接去農村執啲草木灰返嚟洗,真係勁好用!
      大家一齊環保令世界更美好。

      刪除
    3. 等我有時間時,再去了解下椰子油同無患子。
      謝謝你既細心講解,我亦好高興同好難得認識你。
      希望會有多啲人留意呢個環境問題。

      刪除