2015年1月10日 星期六

2015年1月10日:新1年,新開始。祝大家新年快樂!

新1年,新開始。祝大家新年快樂!

專登開個新戶口,開E個Blog係想分享個人生活,識多啲唔同既人,令自己個圈子大啲,正面啲。

介紹下自己先,我係老虎乸,但唔惡,改呢個名既原因係因為自己既生肖。
我係1名家庭主婦,好多時都係留係屋企執下野,有時又會玩下手工藝。
我個人唔太鍾意講野,可能係因為覺得自己唔係咁識表達,唔想講多錯多,所以俾人既感覺會太靜。
我同豬公結婚2年半,豬公係我最愛既人^3^。
豬公唔懶,佢仲要比隻牛勤力得多,每日只係訓得4、5個鐘。
我幫佢改呢個都係因為佢既生肖,哈哈。
仲有1個要介紹,呢個係我生命中重要既人。
佢係我肚到第158日,女仔黎嫁,因為佢會係羊年出世,所以我會叫佢做羊咩女~咩~。

好啦,講住咁多先。
因為3點啦,係時候要訓,因為聽日行程都幾多下。
訓醒要去郵局拎信->(預計)出深水埗買野->出尖咀同豬公朋友食下午茶->去坑口同屋企人烚烚下->返屋企。

晚安!



沒有留言:

張貼留言