2016年8月4日 星期四

2016年8月4日:Holly Au Yeung既堂

2016年8月4日:Holly Au Yeung既堂

今日有媽媽聽左Holly Au Yeung既堂,佢上完呢堂,佢發表左1啲野俾我地聽,亦解答其他媽媽既問題。
----------

*佢今堂特登叫阿爸一定要嚟,話佢地知自己嘅存在好重要,對囡囡,missing father會令囡囡好早拍拖,爸爸做得越好,第時個女嫁得越好。
對仔仔,missing father會令仔仔長期只依靠呢樣又唔比嗰樣又唔比啲阿媽,mother complex就咁你,會冇主見,成為14巴港女中男主角,比人打完仲要哀求唔好分手。

*爸爸好重要,做媽媽就最重要,三歲前陪伴時間尤其關鍵

*如果爸爸本身無主見呢?

*佢有講過,媽媽要懶,唔好咩到孭上身,試下比爸爸負責更多粗重野,比小朋友覺得爸爸係有貢獻。

*媽媽另一樣要懶就係唔好日哦夜哦,唔好成日話唔好

*認同,放手跌放手做
無危險性就俾佢試

*三歲之前只要做到三個重點,就可以確保小朋友以後健康發展

*1 對父母嘅信任
2 自主性
3 探索事物嘅好奇心

*咩都唔俾,咩都怕危險
小朋友會唔夠自信
每樣野都怕做錯

*只要安全,由佢探索,佢有信任父母的話,知幾大件事都有屋企可回家,放膽去探索

*係呀,俾佢試多幾次就無引 怕咩佢掂呢
就好似對玩具咁3分鐘熱度

*具體嘅例子:例如小朋友爬梳化係正常的,你唔想佢爬就攞走,如果唔係就唔好叫佢唔好爬

*Provide一個安全可以自由探索嘅環境係我地責任,要成日罵唔好係因為我地自己做唔好

*識行後就唔好周圍舖playmat,因為三歲前未跌過唔知痛,就失去呢個本能,手腳協調唔好

*堅持!!倆公婆一定要堅持!老公同6299解釋n次,我做衰人唔跟我地方法就唔需要幫手照顧(及後我就黎生呀仔,我揾托兒所,我講明比托兒所都唔比6299照顧(我地一齊住))咁佢地知我咁講得出做得到,唯有係企就跟我地方式,佢個套用係係囡個仔身上,so far而家佢外孫歲幾,同我個囡同年齡時作比較,高下立見,性格自理能力等等係人都睇得出分別

*堅持,時間,耐性,機會
機會:係要比佢地見到佢地咁樣嘅後果和壞處,先易d明白點解我地堅持要咁教/咁做
加油💪🏻
因為我99條頸硬過針板,所以我要做衰人角色先ko到倆佬,如果你老人家易d溝通,用温和嘅方式,始終大家都係想小朋友好,不過年代唔同,方法自有不同~⁠⁠⁠⁠



沒有留言:

張貼留言