2015年5月4日 星期一

2015年5月4日:人生既新1章開始啦!

我既人生既新1章開始啦,由穿水->見紅->陣痛->BB出世,只係用左7個鐘。

*大約5:20AM,個肚就好似CALL機咁係到震,之後Pop1聲,以為自己失禁瀨尿。
諗住起身做清潔,點知再郁又不自覺地再流多次,呢下意識到自己係穿左羊水。
叫醒豬公+媽咪準備入院。

*5:56AM,沖完涼,見有少少紅。

*6:25AM,準備出門時又再流羊胎水,只好濕住條裙,流住咁出門。

*為免整污糟的士,所以上車時用左第1張既床墊黎墊住,但到最後都係再流出黎(原來羊胎水係黃黃地色,好似尿尿咁。)。

*太緊張啦,我同的士司機講去聯合急症室,搞到落錯位置。
急症室唔收我,要我地自己行返上產房。好彩有個救護員好好人,幫我地拎架輪椅,叫豬公推我坐Lift上2樓產房。

*6:55AM到左產房,姑娘問完野後,就入房訓低睇下開左幾多度,聽到好似話開得好少未生得,我當時只係諗捱唔捱到5月5日出世呢?

*7:20AM,開始陣痛。

*8:20AM,落藥令子宮開,好快就開始每3-5分鐘陣痛1次。
姑娘就幫我帶氧氣+笑氣,呢個時候豬公就入黎陪產啦。

*每3-5分鐘陣痛1次,就好似食錯野搞肚痛,但又搵唔到廁所既感覺。
成日以為自己要臭臭,所以係咁按鐘叫姑娘俾我去廁所。
到最後,真係有種[唔得啦,要瀨啦,快啲俾我去廁所],忍唔住要捱鬧咁按鐘。
姑娘入左黎後,望1望,就話唔係臭臭黎,係BB個頭準備出黎,叫我忍住。

*11:50AM,助產士入房,叫我忍住道氣,係痛時就要用下身出力咁痾。
助產士不停係咁講野叫我回應,但我用力太多次,搞到無氣力回應佢,當時有種好似要昏迷既感覺。
最後1次用力1痾,就感覺到姑娘剪開左我陰道,有舊野就痾左出黎。

*12點幾就生左羊咩女出黎啦,勁多頭髮啊,姑娘睇到都話好得意。^W^
佢地係我旁邊清潔BB,有人就係我肚到推個胎盤出黎,同埋鏠針。
之後放BB係我身上,呢個感覺好奇妙,咁大個BB會塞得落我個肚,呢下肚仔就好似個波漏氣咁扁左。
BB係我既止痛藥,姑娘係我下面鏠針我都唔覺痛。

*BB重3.02KG,我都覺自己好叻,能夠忍痛順產。

*大約3點幾,姑娘推BB入房,我可以再近距離望到BB,佢真係好多頭髮,又黑又厚又長。
之後有啲好似係嬸嬸既職員入黎教我點餵母乳。


*藥力過左,個傷口痛之餘仲有粒痣瘡因生BB而谷左出黎。T.T

*我姑姐好好,整左啲粥+好似係炒米水既野俾我食。

*呢晚我真係好累好累,但我個心都唔願訓咁望住個女,怕個女太得意俾人抱走左,唔見左佢(想得太多 一.一)。

*BB,歡迎你黎到呢個世界。
人生既新1章開始啦。



沒有留言:

張貼留言