2015年3月6日 星期五

2015年3月6日:血壓低+嘔

琴日早上食左個麥記做早餐,做左個7-11迪迪尼交收,跟住幫屋企人拎野。
再返屋企訓左個覺後,就帶住啲行李返娘家待產。

食過晚餐後,開始頭暈,諗住拿拿聲沖完涼上床訓,點知沖完涼暈得仲勁。
暈到要訓係床上,我MAMI幫我吹頭,一個轉身,將全份晚餐嘔晒出黎。
到最後都要CALL白車入院。

醫生話血壓低+子宮收縮,要吊鹽水,再坐白車轉送去聯合醫院。
去到聯合,要駁胎心機1個鐘,醫生話見到子宮有收縮情況出現,所以要留院觀察。

醫生怕BB早產,所以建議我每12個鐘係PATPAT到打枝抗生素針過俾BB,前後打4枝,痛死T.T

食過早餐後,護士送左我去4樓婦科病理室,全日就要係到過啦。

我媽咪同妹妹係探病時間,帶左好多野食俾我。
豬公都係教完波先過黎探我。



沒有留言:

張貼留言