2015年3月14日 星期六

2015年3月14日:白色情人節+影大肚相+西貢BBQ

今日係白色情人節+BB仲有2個月就出世,我專登選呢日黎影大肚相。

訓醒執好個樣後,就同豬公帶齊BB既髮夾同鞋仔就出門。
等車期間,又黎料啦,個人突然好累,眼前既野突然黑左,成個人軟晒。
豬公帶我坐低後,係咁問我野,我只係聽到,無辨法應到佢。
無咩事後,我地繼續等車出去食野(冬蔭公公)。

大約2點就坐車入西貢,2點半左右就到西貢獅子會自然教育中心,攝影師同佢太太都到左等我地。
果到環境好靚,只係行得辛苦少少。
天氣雖然天陰陰,仲有毛毛雨,但攝影師都影得好靚,影到好似陽光普照咁,哈哈。

影完相,同豬公去左西貢中心附近食左個下午茶。
再行去叔叔屋企BBQ慶祝3月份生日既屋企人。

今日好開心,影靚相+同親戚慶祝3月份生日既壽星女(姑姐同表姐)。



沒有留言:

張貼留言